Фокус 3 или фокус 3 рестайлинг: в погоню! — журнал За рулем

MK3 против MK3.5 – История двух фокусов

Я сразу понимаю, что это будет малоинтересно почти для всех CTers, но если это имеет отношение к кому-либо, я решил поделиться своими мыслями, перейдя с Focus 2014 года на Focus 2015 года (фейслифтинг) . Обе машины белого цвета и имеют схожие характеристики, обе со знаменитым 1-литровым двигателем Ecoboost с турбонаддувом. Есть несколько отличий между характеристиками двух автомобилей:

Модель 2015 года имеет улучшенный экобуст мощностью 125 л.с. по сравнению со 100 л.0005 Модель 2015 года имеет 6-ступенчатую механическую коробку передач по сравнению с 5-ступенчатой ​​в 2014 году.
Модель 2015 года на один уровень отделки салона выше — «Zetec», а не «стиль» (поэтому есть несколько небольших отличий)

Вот мои мысли: устранены некоторые конструктивные недостатки оригинального MK3. Ладно, это не капитальный ремонт, но новый нос выглядит намного лучше, особенно вживую, с неожиданно выраженным сплиттером, радиаторной решеткой лучшей формы («бла-бла-бла aston martin бла-бла-бла») и новыми фирменными фарами.

Задняя часть аналогична, и общий профиль не изменился.

Интерьер улучшился, хотя мне всегда казалось, что критика в адрес автомобиля до фейслифтинга несправедлива, особенно те, что касаются «слишком много кнопок» и «не очень приятный пластик в некоторых местах». большая часть этих «неприятных» пластиков в нижней части кабины не изменилась, другие обзоры фейслифтинга подразумевают, что Ford улучшил / заменил их. Странный.
Рулевое колесо, которое на «старом» автомобиле имело немного странную форму с выемками для больших пальцев, казалось бы, неправильной формы, значительно улучшено. У него лучшая форма, и он довольно тонкий там, где ваши большие пальцы, что мне нравится, и он выглядит намного лучше с более аккуратно расположенными кнопками. Одна незначительная вещь, которая меня озадачила в последней машине, заключалась в том, что кнопки регулировки громкости были установлены сверху той части колеса, на которую вы нажимаете, чтобы подавать звуковой сигнал, а это означает, что если вы сильно нажмете кнопку громкости радио, звуковой сигнал трогаться с которого было неловко больше пары раз в дороге.

Центральная консоль лучше, чуть лучше расположение кнопок, меньше на пару. В целом, это не совсем капитальный ремонт внутри, но он немного улучшен и остается приятным местом для сидения.

В дороге почти то же самое. У меня было около 6 месяцев вождения на каждой машине (около 3000 миль на машину), и я не могу сказать вам, что они управлялись очень по-разному, несмотря на предполагаемую измененную геометрию подвески. Однако рулевое управление немного отличается. Это не ночь и не день, но в городе на малых скоростях кажется немного светлее (отлично подходит для парковки и крутых 3-х указателей). Еще раз, в соответствии с темой этого поста, изменение незначительное.

Ecoboost мощностью 125 л.с. был опцией для старой машины, как и сейчас, но мой предыдущий имел экобуст мощностью 100 л.с., поэтому изменение здесь не связано с фейслифтингом. 6-ступенчатая коробка передач лучше, чем пятиступенчатая, а дополнительные 25 л.с. очень помогают на скорости 120 км/ч, но крутящий момент одинаков в обоих состояниях настройки, поэтому на малых скоростях изменение не особенно заметно.

В заключение, автомобиль с фейслифтингом лучше во всех отношениях, чем модель 2014 года, но если вы смотрите на подержанные, то с точки зрения повседневного использования они действительно очень похожи – на самом деле не стоит менять ИМО, если вы ищете резкая разница в цене между ними (мой находится в аренде компании, так что это не в моих руках).

Если кто-то хочет узнать что-то еще, дайте мне знать, но в остальном я надеюсь, что кто-то нашел это полезным.

Cheers

ansixin (ансиксин) caddaymaha, labeeyo, рестайлинг

baabuur World Ciyaar “Ford Focus 3” Waxaa la qabtay 2010 ee Детройт. Bandhiga ciyaaray uga muquurtay ах оо nooca yaryar ах, в марте sanadkan ee Женева,wawaaa la muujiyay iyo baabuur. Maanta, iyo farcanka saddexaad ee “Ford Focus”wawaaa la soo saaray ee Всеволожск, iyo sidoo kale afar warshadaha baabuurta kale ee dunida. Fiiriya qaababka ugu muhiimsan ee baabuurka “Ford Focus 3”: ansixin (ansixin) ah, astaamaha farsamo ee motor ah, design, iwm . ..

Wuxuu ahaa mid cajiib ah oo la jecel yahay

Dhamaan sadex tusaale oo kasoo muuqan qayb ka mid ah hore ee jirka. qaadashada Широкая гавада dagaal hoose ку baaso darafkii аэродинамические daremi. Loo eegin in aad raadinayso at nooca yaryar, baabuur idaacad ama uga muquurtay, aad u bogi doonaa фары yicib-NRC. In qaabeynta ugu bixisaa xenon, iyo sidoo kale nalalka диод maalintii socda nalalka. Waxa ай у muuqataa середине fudud, laakiin waqti isku середине ах аррин воск ку оол ах. Tan ugu muhiimsan, tayada iftiinka waa heer aad u sarreeya.

In farcanka saddexaad, “Focus” dedan oo ku ool ah wheel la soo kordhay, inkasta oo ay tani ma booli iyo muuqaalka habboonaanta gaariga. Baabuur oo nooca yaryar leeihiin qaab toosan ee saqafka, iyo “Ford Focus 3” uga muquurtay – qubbad. gadaal ee baabuurka u xiiso badan in ay eegaan uga muquurtay ah. Tiro badan oo ah khadadka adag iyo muuqaalo ka xariiqay xaaladda baabuurta iyo farxin isha. седан Тем более фудуд, лакиин со вкусом.

Si kooban on dhinacyada oo jidhka ah

Waxaa xusid мудан bixinta си ай xaqiiqada ах в “Форд Фокус 3” uga muquurtay oo nooca yaryar ayaa celcelis ahaan tirada iyo baabuur dheer oo dherer ах iyo высота Dareenka. Guud ahaan, кала duwan ee воск яр kor u kacay marka loo eego dhinacyo ай ка horreeyay. nooca yaryar iyo dhererka muquurtay Markii uu yahay 4534 iyo 4358 mm, siday u kala horreeyaan.

Ширина автомобиля, eegin jidhku waa 1823 мм, la muraayad ah – amarka 2010 мм. Высота сида ах, ее уга мукуртай оо ноока яряр йихийн 1484 мм, иё баабуур иё ваксаа джирай саре – 1505 мм. Guud ahaan, isbedel la taaban Karo marka la eego size, ma aannu ogaaday. Laakiin halkan ayaa аэродинамика ayaa wakeoogaa way soo hagaagtay iyo lacag si 0.27-0.30 Cx.

«Форд Фокус 3»: ансиксин, ансиксин дхулка

Ин далалка сида Марейканка ама Германия, вадада далка оо дхан вашай лиейихин кийас ахаан маал иску ванаагсан. Nasiib darro, tani ma aha oo ku saabsan Россия. Sababtan awgeed fudud, ee “Focus” saddexaad, wixii uu iibiyey dalka reer Russia, ayaa kor u ansixin dhulka. Ansixin 165 мм, halka tusaalayaal kale leeyihiin 150 oo kaliya mm.

Ma aha in la yidhaahdo in 165 mm waa ku filan si ay u saaraan off-road, laakiinwaxaa ka fiican tahay Waxba. Waxaad ма дареми kartaa kalsooni dushiisa ugu fiican ee wadada oo aan ka baqin in ay qabsadaan hooseysa. Si kastaba ha ahaatee, waa la jecel yahay in la isticmaalo undertray engine ah, si looga Fogaado in cawaaqib xun ka tuurno waddooyinka. Guud ahaan, “Ford Focus 3” oggalaansho (ansixin) in aan baaro, waa baabuurta xad mari karo. Isagu ма qaadi hoose ee воск walba.

Опции: “Ford Focus 3”

Baabuurta ee Россия ayaa laga bixiyaa afar heer goo. Bal aynu eegno kasta oo ka mid ah in faahfaahin dheeraad ah.

  1. Ambiente lagu iibiyo nooca yaryar ama uga muquurtay. Wuxuu muujinayaa mugga двигатель kaliya ee 1.6 litir oo la isugu gudbiyo buugan. Waxaa jira nidaamyo taageero sida ABS iyo EBP ах, iyo baabuurka ku qalabeysan yahay daaqadaha korontada ee albaabada hore.
  2. Taxane siiyaa kala doorasho ee двигатель, awood 1. 6 litir oo 105 л.с. Waxaa lagu iibiyo nooca yaryar iyo muquurtay Markii.
  3. cayaaraha Taxana – qalabka, taas oo bixisa macaamiisha ah isagaa dooran kara inuu 3 matoorrada. Laba sida ku haysta muuqashadii hore, iyo engine a 2-litir leh 150 litir. а. иё доорашада исугу гудбиё. В qaabeynta это bixisey aan la sii cadaadisay, oo R16 giraangiraha daawaha.
  4. Титан – верхняя часть кала дуван. Waxaa jira fursado badan oo dheeraad ah qarka u saaran inuu “Ford Focus 3”. N. qalabaysan nidaamka gargaarka ах shidma roob lugaha Nuur ee xawaaladaha on sara kacaan, двигатель кнопки bilowga, iyo wixii la mid ah.

Tayada dhameystir iyo shirkii arrimaha gudaha

fiiro gaar ah in la bixiyo, in jidka samaynta iyo injineerada in design gudaha yimid. Waxa ugu horreeya ee ku dhaco ishaada – dhoweeyaa. Марка угу horeysa Waxa ай у muuqataa гордость ах, ка дибна Waxaad ка хели используется Iyo воск walba ку dhacaa meel. Сида эргономика, Wawaaa la Sameeyey oo Dhan fudud, laakiin kantaroolka waqti isku mid ahwawaaa ku haboon dhigayaa darawalka.

Гудаха дхизо таяда баабуурта, “Форд Фокус 3” (ноока яряр, баабуур иё уга мукуртай) хир саре. Консоль xarunta iyo muraayada uu leeyahay tiro badan oo ah khadadka adag, taas oo kaliya ku darayaa xarrago. Weerarada iyo qalabka gacanta midabka. Ку хабун хабайсаа нуурка. Indhaha safar dheer ma daalin. Внутри, si cad u kala garan maldahan ee dabeecadda hakaga. Хель угу yaraan meel ка мид ах буро маршо, таас оо ах в у dhaw gacanta darawalka, в ай тахай dhaxal baabuur спорта. Si raaxo leh ku yaal oo gacanta ku safar iyo dhawaaqa isteerinka.

Ride raaxada

фактор muhiimka ah waa in “Ford Focus 3” nooca yaryar, iyo sidoo kale model kale jirka, samatabbixiyaa tiro aad u badan oo xiiso leh milkiilaha inta lagu jiro safarka. Tusaale ahaan, kursiyada hore taageero lateral oo ay leeyihiin profile haboon. Sidaas daraaddeed xataa u socdaalay ilaa goormaad ma diemi doontaa daal.

В классе это гаарига, каас оо иска лех “Форд Фокус 3”, диб у эгиста куваас оо хааладаха угу ванаагсан, ку дхииригелинаяан ин уу аадан у малайн ин бадан оо ку саабсан рааксо оо ка мид ах ракабка гадал оо иску ксиг та. Beerto raaxo, sida iridda cidhiidhsan. Саддекс нага мид ах в аан фариисанно оо аан рааксо лех, сида боос кума филна, лаакиин миел баннаан оо лаба коф вакти. Si kastaba ha ahaatee fuushiiyey fiican gaariga iyo raaxo leh. Waxaa jira tusaalayaal cad xaqiiqada ах в модели isboortiga. In qaabeynta ugu badan oo fursadaha, si Console dhexe joogaan cabsi ah tiro badan oo ah badhamada.

джирридда баабуур оо дхинасио

кол боорсуинка ээ ноока яряр ах оо 372 литир. Ма ахан воск бадан, laakiin ку filan си ай у fuliyaan noocyo кала duwan oo воск nolol maalmeedka. Universal sidoo kale ku faani karo oo ah 472 oo litir. Оо хадди аан ку даро тирада курааста, ка дибна вашаан ка хели картаа 1502 литир оо мугга вакстар лех. Тани ваа аррин тирада кадииб ах. курси уга мукуртай ка яр – 277 литров. Haddii aad ka saarto tiro ka mid ah kuraasta, wadarta guud ee la heli karo oo ku saabsan 1060 litir.

Laga soo bilaabo kor ku xusan wakeaa lagu soo gabagabeeyey karaa in ay tahay ugu fiican ee ku haboon gaadiidka ee baabuur alaabta, iyo ugu yaraan ah oo dhan uga muquurtay ah oo nooca yaryar ah. Ra’iisul fidmad baabuurta ma shaqeyn karaan, iyo sidoo kale, waayo, воск яр ка badan meel ku filan.

О ganaax iyo wadada

Запуск si dhab ah American. Независимая шлюха ganaax iyo xagga dambe, iyo sidoo kale nidaamka Kaaban ee ka soo galo raaxo galay jeedo kuu ogolaanayaa inaad si ay u Daremaan kalsooni on wadada. wadada dusha Poor ku dhowaad aan la arki karin marka aad u tagto ka “Ford”. Iyadoo la tixgelinayo in isticmaalka tamarta, ee ku tuurno ceelasha waaweyn yihiin burburka, laakiin ma aha muhiim ah.

Колесо гаабан оо аф бадан оо ку филан – 2,61 маркуда. Целостность iyo mashiinka sbitost oo ay la socdaan maaraysay sare iyo nidaamyo kaabayaal u oggolaadaan si cad oo kalsooni leh u galaan markooda ka, xitaa at xawaaraha sare. Халкан вацаа ку гаари сида “Форд Фокус 3” а. Qiimaha модель таас оо ка dhigaysa wakeaa suurto гал ах в ла yidhaahdo в тани ай tahay середине ка середине ах dalab ugu fican ee suuqa maanta. Тан ваксаа лагу тиджаабийей ма аха оо калия харашка лаакиин сиду кале таяда ширка.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *